مطالب مفید برای عروس و داماد ها

مطالبی که عروس خانم ها و آقا دامادهاباید قبل از جشن عقد و عروسی خود بدانند:

1.لباس خود را حتما چندین بار قبل از استفاده در شب عروسی، به مدت زمان های طولانی بپوشید تا عیب و ایراد آن قبل از مراسم کاملا مشخص شود و برای روز مراسم اتفاق ناگواری در لباس شما نیفتد.

2.در انتخاب فنر لباس عروس خیلی دقت کنید،فنر های ساخت ایران معمولا کیفیت های پایینتری دارند و موقع نشستن حالت خوبی به خودشان نمیگیرند ،در صورتی که فنر هایی با کیفیت بالا به راحتی با فرم بدن عروس و نشستن عروس هماهنگ شده و بیرون زدگی های ناهماهنگ در ژیپون مشاهده نمیگردد.

3.کفش خود را حتما در ساعت های طولانی، قبل از روز مراسم بپوشید،زیرا کفش ها در روزهای ابتدایی پای انسان را اذیت میکنند و کم کم جا باز میکنند و اگر خدای نکرده ،کفش شما بر اثر مرور زمان برای روز عروسی شما کوچک یا کمی بزرگ شود،، در روز مراسم شما را اذیت خواهد کرد و بخشی از انرژی شما را هدرخواهد داد و در زمان عکاسی و فیلمبرداری با شماهمراهی لازم را ندارد تا بتوانید بهترین عکس وفیلم را داشته باشید. به این نکته توجه داشته باشید که کوچکترین مشغله های ذهنی باعث اتلاف انرژی شما در روز مراسم میگردد ، پس تا حد ممکن آنها را به حداقل برسانید.

4.از چندین روز و شاید چندهفته مانده به عروسی، حتما از مولتی ویتامین های مختلف استفاده کنید و مطمئن باشید که کمبودی در این زمینه ها ندارید، زیرا به دلیل استرس و فشار ایام عروسی، انسان دارای بهم ریختگی های ذهنی و جسمی میشود که بهترین نجات دهنده و تسکین دهنده ها ویتامین ها و پروتیین ها هستند و شما را در گذر از این بحران شیرین و به یاد ماندنی یاری میکنند.

5.برای روز مراسم خود مسئولیت هماهنگی هیچ کاری را نپذیرید و آن را به نزدیکان و دوستان و خانواده خود واگذار کنید ،زیرا کوچک ترین عدم هماهنگی ها در آماده شدن کیک یا دسته گل یا ارکستر یا تشریفات و غیره ،، باعث بهم ریختن تعادل روانی شما شده و وقت و انرژی شما را هدر میدهد و شما دیگر انرژی لازم برای گرفتن عکس و فیلمبرداری و شرکت در مهمانی خود ندارید ، پس به این نکات کاملا دقت کنید.

6.در شب ها آخر منتهی به مراسم خود ،حتما خوب بخوابید مخصوصا شب قبل از مراسم ،، این را به عنوان یک اصل مهم در نظر بگیرید و با خانواده های خود از قبل درمیان بگذارید و از گپ و گفت با مهمانان و اقوام و نخوابیدن تا صبح مراسم جدا پرهیز کنید.

7.قبل از مراسم کلیه لباسها،عطر و ادکلن،جواراب و پیراهن و همه لوازم روزمراسم خود را رسما بپوشید و چک کنید،چون ممکن است چیزی از قلم افتاده باشد که امکان تهیه ی آن در روز مراسم برای شما نباشد ، پس جتما بصورت امتحانی یک بار کامل تمام لباس های خود را تست کنید تا برای روز عکاسی و فیلمبرداری کاملا آماده باشند و با بهترین تیپ و شمایل در مراسم بیادماندنی خود حاضر شوید.

8.اگر لباس داماد تیره است حتما جوراب های داماد باید تیره باشد و از پوشیدن جوراب با رنگ های روشن در کت و شلوار های تیره جدا خودداری کنید.

9.ساعت،کمربند و کفش معمولا باید با هم از نظر نوع و رنگ ست باشند . مثلا ساعت اسپرت با کت و شلوار کلاسیک همخوانی ندارد و رنگ کفش و کمربند و پاپیون و کراوات و سگک سر دست و سنجاق کراوات باید با هم همخوانی داشته باشد.

نوشته :حسین کیانی

برای اطلاعات بیشتر همین حالا با شماره های زیر تماس بگیرید و مشاوره بگیرید

4428 7003               4428 2007         0912 313 1374             0903 0000 419

ستارخان شرق به غرب – بعد از پل تاج(شیخ فضل الله)-نرسیده به برق آلستوم-قبل از کوچه حجت – روبروی خشکبار ایوب و تشک تاچ – بر اصلی –واحد مستقل- پلاک 493

سایت رسمی گروه هنری بارناک